tisdag 12 januari 2016

Roligt till max

Eftersom jag hade ledig dag idag passade jag på att fråga Tanja och pojkarna om de ville hitta på något. Vanligtvis går mina lediga dagar åt till att mest göra ingenting, men det har jag fått tillräckligt av på sistone känns det som. Det blev alltså en träff i Jeppis. Vi började med att tanka magarna fulla för att orka leka så mycket som möjligt på MaxiFUN. Pojkarna var i extas när vi äntligen ätit klart.





Vi hade en fantastisk dag. Utan att överdriva. Kanske var det för att vi inte dejtat så mycket den senaste tiden eller också var det helt enkelt en jävligt bra dag bara! Det är närmare hundra år sedan vi var på MaxiFUN sist, men nu fick vi defintivt mersmak och kunde bra åka dit imorgon igen. Dessutom vi vara i princip ensamma där och det kändes som rena lyxen!



Tanjas fotar en konstig typ...

Efter leknade kunde vi bara inte få nog av varandra och åkte vidare till Citymarket. Passande nog kom jag hem lagom till arbis-jumppan som dragit igång idag. Jag kommer inte kunna gå på resten av veckan.

Inga kommentarer:

web analytics