lördag 25 augusti 2012

Hår

Är nyss tillbakakommen från frissan. Några kilo lättare känns det som. Skönt! Skönt också med vardagslyx och en dryg timme egen tid. Har inte klippt mig sedan januari så det börjar bli sisådär sju månader sen. Inte konstigt att håret började bli platt, och långt. Eftersom jag funderar på att spara långt hår, blev det inte riktigt lika kort som det brukar, men jag är helnöjd. Nu återstår bara att "bo in sig" i nya kalufsen och justera färgen lite. Frissan tyckte förresten att mitt hår kändes tjockare än normalt, vilket alltid är roligt att höra. Jag använder ju inte plattången varje dag nuförtiden och har inte tappat hår (eller kilon) under amning heller. Så kanske det är därför.

Jodå, det ÄR skillnad. Jag är ju vaken på hemvägen, höhhö! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du inte tappat hår ännu så kommer du att göra det senare när du slutat amma. Vissa tappar under tiden dom fortfarande ammar andra börjar tappa först efter att dom slutat amma helt :)

Jennifer Åström sa...

Jag har redan slutat, men håret är ännu kvar :)

web analytics