onsdag 2 september 2015

På håret

Idag har jag unnat mig lyxen att få håret klippt, vilket behövdes. Under tiden tränade Vincent på att vara hos dagmamman och det blev hela fyra och en halv lyckade timmar denna gång. Det är så pass länge att jag förutom frissan hann äta, duscha och springa (!) en runda. I omvänd ordning dock. Här kommer före- och efterbilder på håret som kanske inte genomgått någon drastisk förändring, men känns mycket fräschare!


Man ska väl vara ostylad på förebilder om jag förstått saken rätt...


Välkommen hösten förresten! Det kändes tydligt i luften idag att hösten är nära, doftade sådär som det brukar göra och nordanvinden fläktade kyligt. Gillar det lite måste jag erkänna, även om det var på håret att jag klarade mig utan tröjan jag jag lämnat hemma. Så ju så varmt ut.

När jag hämtade Vincent vid halv 3-tiden skulle han med all makt till Moffas och så blev det. Oj, nu börjar Idol. Tack å hej!

Inga kommentarer:

web analytics