onsdag 4 juni 2014

Enjo-demo

Igår hade vi Enjo-demonstration här hos oss och det var superkul att träffa lite folk! Vi var en hel drös med nyfikna brudar på plats och balkongsoffan fick rycka in som reserv för att få tillräckligt med sittplatser. Tur att den fanns! I samlingen fanns åtta gäster, en konsulent, två gossar och så jag. Vincent och Leon klippte gräs och körde moppe på balkongen, varvat med städning, kex och saft emellan. Saker fanns det minsann att inspektera. Som värdinnegåva valde jag, efter svår beslutsångest, moppen till rabatterat pris. Tack till alla gäster!




Rocky Road


Och så ska vi inte glömma att Zinna (Linda) hade födis i helgenoch vi var bjudna på kalas till Monäs. Där bjöds på massor av godsaker, dubbelt upp av både tårta och smörgåstårta. Det kallar jag lyx! Smaken var som vanligt i toppklass och jag blir riktigt sugen nu när jag ser bilderna igen... Även Vincent trivdes och hade en bra dag bland katter, bollar, bilar och Mobbo :)




2 kommentarer:

sussu sa...

oj va fint ni hadd e i vardagsrymi tide. Hede gröna jor he lilla extra :D

Jennifer Åström sa...

Nämen tack! :D Grön passar bra nu tå e er somar :)

web analytics