fredag 26 september 2014

Dörrmattan

Hej! Tänkte försöka blogga lite bättre nu när jag är ledig och har massor med energi, typ :) Igår gjorde vi slag i saken att skaffa ny dörrmatta. Den förra var en svart perusmatta som kanterna nästan lossnade när jag dammade den i Helsingfors. Hanna, du vet, det var säkert enda gången vi hade ut mattorna?? ;) Och ni som läst min Facebook har antagligen sett att jag söndrat en spegel och det var nämligen den som fick agera skärbräde igår. Tänka sig att trots att den sprack två gånger fick jag projektet klart!




2 kommentarer:

sussu sa...

var ju snyggt me mjuka former å int en skarp kant bara å perfekt storlejk! :D har en aaning fö lill ja x)

Jennifer Åström sa...

Tack! :D du får fa å hämt en beta på rautia å skära till så e passar, en deil jobb men he e bra tå e väl e tär :P hehe, ja orka int me na mejr raka linjer så he fick bli krokot..

web analytics