lördag 28 februari 2015

Nu är det jul igen?

Det var ju det här inlägget jag helst skulle göra innan nyår. Vill jag minnas att jag skrev. Men nu två månader senare har jag äntligen fått det gjort. Så här kommer en massa bilder från julafton och juldagen. Ids inte skriva desto mer, för det är nog långt så det räcker ändå :)


JULAFTON
Firades i lugn och ro hos Johans föräldrar i Kronoby. Vi åt julskinka, Vincent öppnade några några paket och tittade på Kalle Anka. Ett besök till gravgården hann pojkarna med också.







JULAFTONSKVÄLLEN
Spenderade vi enligt tradition hemma hos oss tillsammans med Mommo och BobboLinda (som Vincent säger). Trots att det blev sena kvällen innan vi var hemma, hade tomten passligt att titta förbi. De var ingen tvekan om vem som varit snällast i år. Vincent :)






 





JULDAGEN
Gick också den enligt traditon med julmat hos min Fammo. Mellan mat och kaffe passade vi på att smita upp till Moffas på övervånging och öppna lite paket. En bra dag!






Inga kommentarer:

web analytics