fredag 1 januari 2016

Välkommen 2016

Det nya året välkomnade vi i Kållby tillsammans med Magnus och LaTisha. Vincent ville Mommo ta hand om och vi fick fira det nya året i lugn och ro. Lyxigt. Lite över nio på kvällen stämplade jag ut från jobbet och fick inse det kalla fakta att lockarna jag kämpat med tidigare på dagen har rätat ut sig. Hade på känn det skulle gå så, men jag var bara tvungen att försöka. Eftersom jag dränkt håret i spray var mina möjligheter aningen begränsade och beslutet föll på en snabb fläta. Till det en svart spetsklänning med hög hals.



Thank you LaTisha for the delicious food!!


Vi hade en rolig kväll med mycket god mat (, härligt sällskap, sprakastickor, skumppa, raketer och smällare. Ett av kvällens bästa var nyårslyckorna vi stöpte och värmde över grillen. Man tager liksom vad man haver. Facklorna hade kunnat fungera som värmekälla om vi bara hade haft lite mer tålamod... Resultaten blev mest ingenting, men med lite fantasi kunde toka dem som kulor, surfare och båtar (en segelbåt och en sjunken Titanic). Min är den på bilden under, men det vet jag inte vad liknar.





Nyårslöftena klurar jag ännu på, men jag tänker bara ge roliga löften. Inga förbud och måsten... tror jag.

Inga kommentarer:

web analytics