fredag 17 augusti 2012

Nästan

Det var en ganska bra dag igår. Det kunde ha blivit succé, men det var något fel på torsdagen den 16:e. Bilen gick nästan genom besiktningen och jag klarade mig nästan utan att bli våt då jag skulle sätta mig i den. Vincent somnade nästan på väg till Tanja och Leon, men var långt ifrån snäll när vi var där. Han var trött. Tycker jag knappt hann säga hej heller på de dryga två timmarna vi var där. Den goda blåbärspajen var bara att hasta i sig då man hann. Inget njutande i lugn och ro.

Det blev det däremot vid Korv Görans då gossen sovit en stund och var på bättre humör. Tanken var att lilla familjen skulle träffa Åland-kusinerna över lite kebab. Nästan alla var på plats. Johan uteblev tyvärr, men gott var det ändå! Hittade en liten pall på Halpa Halli också.

Ett "familjefoto" av de som var med mig på Korv Görans

Inga kommentarer:

web analytics