fredag 1 februari 2013

Tjejträffar

Äntligen helg och äntligen ett par lediga nätter. Hade orken bara funnits, skulle jag ha svettats med tjejerna på Melodys dansgolv för tillfället. Men jag valde att åka hem och sova en hel natt istället. Det behövs. På jobbet går det förresten rätt bra. I natt var tredje natten ensam och min utdelningstid har förbättrats med en halvtimme för varje dag. Idag tog det fem och en halv timme, så nu behöver jag bara kapa ytterligare en timme för att hinna på den utsatta tiden. Nya uppdateringar följer.

Detta möttes jag av i morse då jag kom hem efter jobbet :)

Kvällen har jag i alla fall tillbringat i Jakobstad med Tanja, Hanna och Anna. Vi hade de stora äran att vara smakråd då Tanja provade sin allra första brudklänning ... och gissa vad, it's the one! Tänk att ha sån tur att hitta den rätta på första försöket. Den satt perfekt och hon var vacker som en dröm! Efter några andra ärenden landande vi i soffan hos Tanja fram Gladiatorerna på teve. På bordet fanns chips, choklad, nötter och limsa i överflöd. Riktigt fredagsmys med andra ord. Eller förfest för de som sedan drog vidare till krogen.

Tidigare idag fick jag besök av Victoria och hennes söta mage. Vi har inte träffats på evigheter och det var så skoj att prata av sig. Munnarna gick i ett, precis som det ska vara! Synd bara att man inte kommer sig för att träffas oftare, trots att vi bor relativt nära varandra. Men nu det ska bli ändring på den fronten. Mot sommaren kommer vi att ha ännu mera gemensamt och säkert mycket att diskutera. Kul att ännu en vän väntar smått.

2 kommentarer:

Linda sa...

To åpp bildren från Vincents första år.. Å Inez sa me sama tide e jo Vimsend.. Haha.. Int riktit men tillräckligt nära :)

Jennifer Åström sa...

Haha, va kul! :D Ganska nära er e no, fammo miin kalla an ti Vimsen ti först hon å :)

web analytics