torsdag 14 februari 2013

Tusen tidningar

Vändagen till ära tänkte ÖT vara väldans vänliga och skänka alla en tidning, en så kallad storspridning. Konstigt nog tycker inte jag att det är särskilt vänligt då jag plötsligt står där med 821 ÖT istället för typ 379. Plussar man ännu till de 165 Vasabladen samt en hög Pohjalainen, Keskipohjanmaa och Ilkka har jag över tusen tidningar att dela ut. Utan överdrift. Det är i och för sig också ett nytt rekord, men jag hade snarare siktat på att slå rekord tidsmässigt och vara klar innan sju. Idag hade jag inte en chans, men imorgon är en ny dag. Eller natt. Som belöning idag på morgonkvisten blev det kaffe på ett gubbfyllt Lillkungs.

En telefonbild på mina tidningar idag

Lillkungs smaskiga AngryBirds-bakelse

Alla hjärtans dag har vi i övrigt inte firat. Jag har sovit en stor del av dagen och Johan lär ska ha haft besök under tiden. Kaffe har jag druckit några liter och nu skulle det sitta bra med ännu en mugg, tyckte mig skymta en halv grislängd i kylskåpet också.

Ha en bra fortsättning på vändagen!

2 kommentarer:

Tanja sa...

Trevlig vändag Jennifer! :) Vi böri vara frisk jär no så vi saknar er lite. Men på måndag på babysim syns vi ju! :)

Jennifer Åström sa...

Tackdetsamma! :D He gör vi, men vi sku ju kuna träffas na förutom he snart å! :) Ere Hesa i helgen nutå?

web analytics