fredag 15 november 2013

Zelected by House

Imorgon blir det tidig uppstigning eftersom ett besök till IKEA står på schemat. Wihiii! Jag och Linda hoppar en buss organiserad av Kovjokibor och drar till Haparanda. Det verkar bli en tradition att åka norrut innan jul. Ifjol var jag ju dit en sväng med Tanja på självständighetsdagen. Men denna gång ska jag faktiskt bara handla småsaker, lite ditt och datt som fastnar i fingrarna :)



Igår var jag bjuden till Piia på Zelected-by-House-party. Det var första gången för mig och en hel del snyggt fanns det, men inget som ropade köp mig och med tanke på morgondagen köpte jag halleluja ingenting. Roligt var det i alla fall! Tur var det också att jag inte hade Vincent med, med tanke på de hundra ljusen som var tända. Jag hade fått ringa brandkåren direkt liksom.

I måndags hade vi mamma-barn-träff hos oss och det var riktigt trevligt! Annars har vi inte gjort något speciellt i veckan förutom tittat till bordet på loppis några gånger. Tänkte ta en sväng dit idag också och hoppas ligga lite på plus tills det att bordshyran dras imorgon igen. Det löns nog inte för mig att sälja på loppis och jag är glad om jag ligger på noll när jag avslutar bordet. För att inte tala om bensinen. Men det kan ju ses som en hobby och ett försök att faktiskt sälja saker istället för köpa :)

Inga kommentarer:

web analytics