fredag 3 oktober 2014

En lite sämre dag

Det har varit en motig fredag hittills. Rätt tidig väckning och tjurig son från morgonen och nu på eftermiddagen gick mina glasögon sönder. Ena benet vid näsan gick av. Nu sitter jag med mina gamla glasögon och känner mig halvblind, alternativet är att bära solglasögon i höstmörkret. Jag har i alla fall hunnit lugna ner mig lite tack vare lite skön musik på hög volym i lurarna medan Vincent sover. En del bilder har jag hunnit fila på också. Imorgon är leveransdag och jag har lite att göra ännu.

Några aktuella positiva saker är att Me&I-party i onsdags var väldigt lyckat (tack till gästerna!) och att jag Vincent hade en hyfsat trevlig dag i Jakobstad igår. Imorgon blir det troligen ett besök till Stjärnhallen och babydiscot :)

Inga kommentarer:

web analytics