torsdag 6 augusti 2015

Det är mycket nu

Som rubriken antyder har vi ett fullspäckat schema för tillfället. Igår var jag på intervju för eventuellt jobb och vi hann bara hem och byta kläder innan det var dags för Vincents småkusins dop. Jag fotograferar till höger och vänster och har svårt att hinna redigera alla bilder. Men det är så roligt så jag kan heller inte låta bli. Projekt dop är i alla fall klart och imorgon väntar ett nytt projekt, för att inte tala om bröllopet på lördagen. 






Annat vi hunnit med är biltvätt, besök på MaxiFun, en tur till Sunds med Vivan och Yvonne, KorvGörans, utan-blöja-träning, födelsedagstårta, två timmar strandliv samt lite tidningsutdelning. Dessutom har mina glasögon gått sönder, ena näsbenet har lossnat. Igen. Så nu kör jag på solglasögon, gamla glasögon eller så tejpar jag fast de söndriga i huvudet (när jag jobbar).



Sen har mitt hår fått sig en omgång med färg. Skulle bara mörka ner rötterna lite, men fick för mig att kleta in hela håret de sista fem minuterna. Dit for mina blonda toppar. Lite färg har släppt plus att jag har vant mig, så nu känns det rätt bra igen! Nu ska jag bara fixa lite småsaker, sen blir det sängen...

Inga kommentarer:

web analytics