torsdag 22 oktober 2015

Fresh

Tänkte härmed officiellt meddela att jag fått fastanställning på Fresh i Edsevö. WOHOO! Tack för gratulationerna på förhand och ja, jag trivs :)

Arbetskraftsutbildningen började redan nionde september då jag kom dit som påfyllning till en rekryteringsgrupp. Anställd är jag sedan månades början, men det var först igår jag fick skriva arbetsavtal. Det firade jag och Heidi, då ännu helt ovetande om vad dagen skulle bjuda på, med shopping i Kokkola innan jobbet. Vi hittade sparsamt med saker att köpa, men hade väldigt roligt ändå!




Idag passade jag på att svänga in på en kaffe med Tanja på vägen till jobbet. Hon hade dukat fram härlig brunch och blåbärspaj. Detta kan jag lätt vänja mig vid... Imorgon är jag ledig eftersom jag ska arbeta lördag. På måndag ska jag skriva hygienpass, håll tummarna!

Inga kommentarer:

web analytics