söndag 22 juli 2012

Grillfest

Igår var jag bjuden på grillfest. Sedan Vincent blev född har jag inte haft många minuter egen tid. Vid två tillfällen har jag haft lite längre "pauser" som varat typ 3 timmar. Pizza med kompisar en gång och ensam hemma en gång. Grillfesten var alltså tredje gången, ifall någon funderade på det. Dock hade jag bilen med och festade med mineralvatten och kaffe. Körde inte ens limulinja! :)

Den härliga maten och festen hittade man hos Tanja och Toffe. Där fanns både vänner, bekanta och okända i en bra blandning! Lite efter tio började vi söka oss in mot centrum och Jakobs dagar. Jag kände mig som sexton år igen. Jeppis var fullt med folk, men jag såg inte många kända ansikten. Hur som helst var det en trevlig sommarkväll i gott sällskap!

Men nog var det skönt att komma hem till familjen igen. Klockan hade hunnit bli fyra då jag damp ner i sängen. Fem timmar senare vaknade Vincent och bestämde att det är morgon. Men jag är ju inte bakis i alla fall, bara väldigt trött. Och sugen på att köpa en läderjacka.




Fler bilder finns på dayviews.

2 kommentarer:

Tanja sa...

Kul var e faktiskt. :) Jag var å jättetrött igår. hela dagen. Kändist som at ja it sku vaknas na. :P

Jennifer Åström sa...

Vi har tydligen blivi riktiga hemmamammor :) Ja måsta släng me på daan å sova en stånd, men no va ja tröjjt entå..

web analytics