torsdag 7 mars 2013

Fest på Juthbacka Herrgård

Imorgon kväll blir det förlovningsfest. Bättre sent än aldrig och det kan knappast bli mer rättvist än att ha festen på Johans födelsedag, då vi förlovade oss på min! Det ska bli riktigt roligt med fest och väldans skönt att låta Juthbacka sköta det praktiska. Jag tänker bara vara glad och se fin ut, hoppas jag! Kläderna är för en gångs skull valda länge på förhand och nu är håret mitt största problem. Jag får lita på att google har svaret. Gästlistan blev på drygt 60 personer och då känns det som att vi knappt bjudit någon. Undrar hur många det hade blivit om vi bjudit alla släktingar och bekanta?

2 kommentarer:

etheli sa...

Ha så roligt! Oj vad jag önskar jag vore där!!! :)

Jennifer Åström sa...

Vi hadd no en rittit skojjit! Men ja sakna ju dej förståss! :)

web analytics