fredag 15 mars 2013

Lönedag

Och ännu en gång har det blivit fredag. Fredag.. Vänta nu, jag skulle jobba på fredag. Har jag gjort det idag? Ööh ... ja, men det har jag ju! Känns som att jag inte riktigt har koll på läget och att alla dagar flyter ihop. Men det har nästan hunnit gå ett halvt dygn sen jag slutade jobba och dagen har varit ganska ostrukturerad.

Vincent vaknade då jag kom hem, vilket var strax före sju. Resten av dagen har gått till att sova små stunder, mata sonen, slumra några minuter, leka och försöka dricka kaffe. Sitter ännu och sörplar mikrouppvärmt, kallt kaffe från i morse. Jättegott. Nu skulle det nog smaka med nybryggt kaffe faktiskt! Men det är tveksamt om jag ändå hinner dricka det varmt, så kanske ja låter bli. Jaha nu vaknade Vincent, hejdå kaffet.

Lönedag är det idag, det har jag i alla fall på klart! Och grattis på födelsedagen Linda! :)

1 kommentar:

Linda sa...

TACK!! :)

web analytics