onsdag 1 januari 2014

Tack och hejdå 2013

Ett nytt år med nya möjligheter har påbörjats! Tolvslaget firade vi knappt alls. Johan satt vid datorn och vi önskade varandra Gott Nytt År, sen tog jag kameran i handen och gick ut på balkongen. Det var det! Men det nya året kom i alla fall och jag tror det blir ett bra år. Det känns bara så!



Året 2013 bestod mest av jobb. Från slutet av Januari till slutet av September satt det i princip i ett. Först var jag vintervikarie och sen sommarvikarie. En liten paus hann jag med där i månadsskiftet April-Maj. Efter September var jag ledig två månader innan jag nu igen har hoppat in lite där det behövdes. För tillfället är jag ledig och vet inte när jag får rycka in nästa gång. Ganska skönt egentligen :)

Det allra bästa som hände 2013 var att vi förlovade oss! Men utan den dagen hade förra året gått till historien som ett ganska tråkigt mellanår. Andra ljusglimtar var Tanjas möhippa och bröllop, Ålandresan med familjen, Helsingforshelgen hos Hanna, min och Mammas vandring i Ruka samt Ikea-besöket med Linda. Och att få se vår allra finaste Vincent utvecklas såklart!

Inga kommentarer:

web analytics