tisdag 31 december 2013

Tomten var snäll i år

Och tusen tack till alla som hjälpt tomten!

Dagens projekt har varit att fotografera julklapparna. Det låter betydligt lättare än det egentligen är. Vet inte hur många gånger jag justerat, placerat och plockat om för att få allt att synas. I alla fall lite. Sedan att lyckas få den perfekta bilden bara för att inse att man glömt en grej. Nu tror jag att allt finns med, det är i varje fall tanken.

Medan årets snällaste barn sov...
Lite kökstema på mina och Johans klappar verkar det som :)

När Vincent vaknade fick han äran att posera med sina julklappar. För att överhuvudtaget få honom att fastna på bild fick jag döda mysstämningen och köra på full blixt. En bild fick jag ta, sen kom han tassade och ville se hur det blev. Och så samma procedur igen. Jämför med förra året på denna länk.


2 kommentarer:

Linda sa...

Vilken lycka bild e vart på vincent me julklappan sin :D

Jennifer Åström sa...

Ja efter många försök så vart e iaf ein bra :D

web analytics