söndag 16 november 2014

Köpmannamässan

Mommo bjöd oss med på köpmannamässan i Jakobstad idag och sådant kan man ju inte tacka nej till. Riktigt trevligt var det och Vincent fick bekanta sig med Mumintrollen. Glass, dricka, hoppslott och ballonger i massor blev det också. Började fundera på vägen hem varför bilen bakom hade så blått sken, ända tills ja märkte att det var på grund av den blå ballongen i baksätet..






Förra gången jag lyckades extremt bra med att fickparkera hade jag ingen kamera med, men det hade jag idag. Väldigt sällan försöker jag ens, men nu var det liksom fullt överallt och jag kände för att pröva. Inte mycket zick-zackande heller. Jennifer 12 points :)



Igår ställde jag ännu en gång till med Tupperware-party och fick ihop till hela 9 gäster. Det är så kul och så intensivt. Jag var heldöd när alla gått och hade helst av allt tagit en liten tupplur, men den blev inte av. På kvällen kom Robban och Linda hit och åt mera muffins och chips. Roligt!

Inga kommentarer:

web analytics