tisdag 25 november 2014

Spin & Core

Idag tänker jag meddela officiellt att jag är stolt över mig själv! Det var trettonde och sista spin & core för denna säsong ikväll och jag har varit på plats alla gånger. Varje tisdag, hela hösten. Wohoo! Någon planka eller muskelberg har jag inte förvandlats till, men jag känner mig starkare och nöjdare. Min belöning kommer att bli en helg i Helsingfors om allt går enligt planerna. Och så vill jag ännu utnämna Johan till världens bästa sambo och ge honom 12 points och stora tummen upp för att han hunnit hem till kl.17 varje tisdag. Utom en gång, då Vincent fick hänga med. Ska meddela det personligen när han och sonen kommer hem från Faffas, där de vistats hela dagen (tror jag) och jag fått pynja med ditt och datt här hemma. Nu börjar det dock kännas lite tomt och jag tänker trösta mig med Äntligen hemma och Deal or no deal på teve. Och kaffe.

Inga kommentarer:

web analytics