söndag 30 november 2014

Paket på balkongen

Idag lär det ska vara 1:a advent och sista Novmeber. Igår var det som bekant lillajul och medan vi var på julmarknaden på Stjärnhallen hade tomten hunnit vara förbi och lämnat två paket åt Vincent på balkongen. Det tog länge innan sonen ens märkte dem, egentligen först när jag och Mommo började tipsa honom lite. Kommentaren var något i stil med "Åhå, skåda, he e keeten, måst öpen".



I paketen fanns klossar, klossar och ännu mera klossar. En del av dem är rosa, men det tycker jag inte spelar någon roll, vi fick byggt ett hus i alla fall. På kvällen fick vi besök av Robban och Linda och det var lika kul som vanligt. Man får gärna ignorera att jag inte orkat piffa upp mig alls på självaste lillajul...





Bloggjulfesten jag var på i fredags ska jag försöka knåpa ihop ett inlägg om imorgon :)

Inga kommentarer:

web analytics