fredag 7 november 2014

Vinterväder

I förrgår var det så vitt överallt och vi tog en promenad för att få titta extra noga på härligheten. Till min förvåning finns snön kvar ännu och det är så mysigt. Förutom att bakluckan på bilen frusit fast och min motorvärmarsladd ligger där i. Idag har vi röjt lite på balkongen och sen bara softat. Här är två bilder från i förrgår, men de kunde lika gärna har varit från idag.


Sååå roligt med snö!

Igår var vi och hälsade på Ida, Stella och Melissa. Det var megakul att träffas igen då det hunnit bli så länge sen sist. Och efter någon timme kom även barnen överens och lekte tillsammans, tjohoo! Så fick vi mammor diskutera lite och nästan äta nytto-chokomuffins i lugn och ro. På kvällen blev det älgsoppa i Socklot.

I onsdags var jag på mitt första Nosh-party och de var nog fina kläder, men inte helt mina färger. En del tyger var härliga, men då fastnade jag inte för modellen istället, så jag gick hem utan att köpa något. En vinst i sig. För att inte tala om Ninas pepparkakepaj med plommonsmak och lingonsås, yummy!


Inga kommentarer:

web analytics