onsdag 7 januari 2015

En rosa cheesecake

Det ryktas att jag hade födelsedag igår och den dagen började med frukost på sängen. Vincent kom smygande med två rostabröö på en bricka och hann bara sätta ner den i sängen, innan han själv började smaska på det ena brödet. Jag tycker det var så sött och hur kul som helst! Kaffet kom Johan med och det fick jag ha för mig själv. Ett fint kort med glada gubbar och många hälsningar från sonen fick jag också.




I övrigt var dagen lugn. På eftermiddagen kom Moffa, Gun-Maj och hennes flickor hit och en timme senare kom även Mommo. Jag hade slopat grädd- eller marsinpantårtan och istället bakat en hallon-blåbär-cheesecake. Den åt jag alldeles för mycket av, mums. Sen var det ju mycket sport på teve också, precis som det brukar. Nu är jag lite äldre, lite rikare och har fina blommor på köksbordet!

Inga kommentarer:

web analytics