lördag 10 januari 2015

Stenkoll på ingenting

Tänkte börja med att konstatera att jag är vikovill som bara den. Hela dagen har jag fått upprepa att det är lördag idag. Lördag. Lördag, lördag, lördag. Samma sak var det igår och jag drog lite på munnen när jag hörde Johan säga i telefonen "ja, just he, he e jo friidaan idaa". Så det är nog inte bara jag som tappat kollen. Skulle vilja påstå att det beror på att vi båda är hemma och inte har några rutiner alls egentligen.


Bilmatta i 3D. Ska e vara så ska e vara! :)


Här är nu två bilder på de saker som glömts bort från årets julklappsbild. Pannlampan kom jag på nästan direkt att jag glömt, men först idag slog det mig att mattan inte heller fanns med. Här hänger vi med och har stenkoll på allt, NOT! :) Igår fick jag i alla fall uträttat lite ärenden i Jakobstad och sen blev det god mat i Kronoby.

2 kommentarer:

DessertSun sa...

Hej blev lite intresserad av var du fått tag på denna fina matta???

Jennifer Åström sa...

Den är köpt från Tyskland, på denna sida: http://www.kinderteppichland.de/Spielteppiche/ :) Har för mig det var något erbjudande då jag köpte, men kostade nog tillräckligt i alla fall...

web analytics