måndag 4 juni 2012

Dagens trix

Tänkte på allvar börja promenera med vagnen mera. Jag har varit ganska usel på det hittills och nu finns inga undanflykter kvar. Kan inte skylla på vädret eller att vi högst upp. Dessutom ska vi till rådgivningen nästa vecka och jag vill ju inte luras när de undrar om vi ofta är ute och går. "Jo, noo mårår vi å er ... ibland!" brukar jag svara. Alltså typ en gång.

Idag när jag skulle lägga ner Vincent i vagnen hade vi fått presenter. Två godispapper. Vet inte säkert vem det är, men det var ryska bokstäver på pappren och det utesluter ganska många. Jag var skeptisk redan från början att lämna vagnen nere i trapphuset, men mitt i flytten blev den där ändå. Nu är det är bara hälften så många trappor som tidigare och jag kommer nog att släpa upp vagnen varje gång. Då finns ju möjligheten att ha Vincent att sova på balkongen också.

Promenaden i övrigt gick fint. Jag överlevde att gå i femton minuter och Vincent höll sig vaken i fjoton minuter, trots att det var sovdags. Halvvägs hade han leidon på att ligga i vagnen och vill vara på mammas arm i stället. Det går nog bra det också, men då kan ju vagnen få lämna hemma :)

Här nedanför bjuder jag på Vincents nyaste trick. Han har hittat sina fötter och märkt att man sparka på lite ett och annat.



2 kommentarer:

Tanja sa...

gullig video. :) <3

Jennifer Åström sa...

Javisst! :D Hedee e bara ein åv all vidoer ja filma hande daan..

web analytics