onsdag 27 juni 2012

Midsommartanden

Hoppsan, tiden rinner iväg. Kan summera senaste veckan med att vi varit lite här och där, samt att även några gäster tittat in. Sen har jag inhandlat gula blomkrukor med avsikten att de skall pigga upp vårt vardagsrum. Jag är ännu skeptisk till köpet. Till Vincent rum har jag sytt en turkos gardin. Den blewv helt okej, men inte riktigt som jag tänkt. Även där är jag lite skeptisk. Midsommaren firade vi med att fixa i lägenheten. Johan var hemma hela lördagen och det är minsann lyx! :)

I söndags bekantade jag mig med Vincent första tand. Hej hej. Nu är det bara att vänta på nästa, som kan dyka upp när som helst. Hoppgungan har vi testat några gånger, men han har ännu inte kommit på vad ska göra där. Lite svänger han sig runt, men hoppar gör han inte. Natten brukar han ta ungefär vid 22-tiden. Tills det är det 16 minuter och vi har inte ätit nattflaskan ännu.

Gårdagen tllbringades i Jeppis. Jag hade en del ärenden som bara måste uträttas och sen passade vi på att besöka Tanja och Leon. Där fick pojkarna busa och det var första gången de riktigt såg varandra. När de somnat blev det mammornas tur att umgås, och det över en kopp kaffe och en härligt god kladdkaka! Tanja, vi tittar nog snart förbi igen!

Hej kompis!

Imorgon blir det försenat 4-månaders läkarbesök för Vincent. Hade tänkt gå dit, men får se hurudant väder det är. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

He va kul att vara på besök till ert ! Vincent e så söööt !! Ni har riktigt fint och Vincents gardin va snygg och fräch. (jag visst int att du had sytt den själv, du e duktig !)

hälsn. Lilli

Jennifer Åström sa...

Tack! Ja e nog ganska nöjd me gardinen, men ja måst skåda på an na vikor ännu föri ja blir heilt nöjd tror ja :) He va kul me besök, välkommen på nyytt! Vincent tackar fö komplimangen :D

web analytics