torsdag 26 mars 2015

Snusmumriken Grön

Igår kväll bjöd Tanja in till Enjo-demo. Det var riktigt roligt att få babbla med fem andra kvinnor om livet i största allmänhet. Och städning såklart. Kvällens överraskning var definitivt tackgåvan jag fick för att ha förgyllt familjealbumet Sjöberg med en massa fina bilder. Nästan citerat. Detta hade jag inte alls förväntat mig och oj vad glad jag blev! Jag hann nätt och jämnt fotografera gåvan innan Vincent tyckte det var dags att hugga in på chokladen. Det enda som återstår i skrivande stund är alltså muggen :)



För er som väntar på Shakira-inlägget kan jag meddela att jag varje dag trott det ska bli klart. Så även idag. Det som drar ut på tiden är bilderna som ska redigerad och delvis ska pysslas ihop till kollage. Jag skulle gärna skriva något om henne också, men jag vet inte vad. Troligtvis blir det bara en bildbomb.

Inga kommentarer:

web analytics