onsdag 11 mars 2015

Underligt väder

Är det vår på riktigt redan? Det funderar jag på. Jag älskar verkligen våren och tycker det är härligt med sol och lite varmare väder, men jag kan inte annat än att hålla med Linda och konstatera att jag inte är klar med vintern ännu! Kanske för att det känns som att det inte riktigt varit någon vinter i år. Ena dagen -20 å andra dagen plusgrader, för att nästa vara snöstorm och sen smälter allt bort igen. Så har det ju hållit på. Tå e er vinter, ska e va vinter. Sen får våren gärna komma mot slutet av mars eller så.


Mjukis-Shakira följer med överallt :)

De senaste dagarna har jag bläddrat genom gamla bilder och sökt fram de bästa på Shakira. Snart ska jag göra ett inlägg om henne här också, bara jag hinner och orkar...

Inga kommentarer:

web analytics