fredag 24 april 2015

Photowalk

Igår kväll hängde vi hela familjen med på fotovandring tillsammans med Fotoklickarna. Temat var kort skärpedjup. Jag körde på så kort det gick hela kvällen och på vissa bilder ser man det tydligare än på andra. Vincent lånade min lilla kamera och hade ro att fotografera ungefär en kvart. Vi var ute och traskade en par timmar och sträckan vi gick var inte speciellt lång, men antalet bilder var desto fler istället!





Vädret som var så eländigt på morgonen och förmiddagen, hade skärpt till sig och bjöd på sol och lite värme medan vi var ute. När vi kom hem var vi snåla på plättar och jag tog en omgång med stekpannorna. Mums! Idag har jag redigerad några bilder och kanske jag lägger upp lite fler bilder en annan dag, men det får räcka såhär just nu. Vi är på väg till Kovjoki nämligen.




Inga kommentarer:

web analytics