söndag 19 april 2015

Våren gasar på

Alltså på riktigt, snart har det gått veckor av April... vart flyger tiden iväg?! Om en månad eller så är ju sommaren och värmen här, på gott och ont. På tal om ont: Kräksjukan har vi med största sannolikhet lämnat bakom oss. Johan och jag har klarat oss helt och hållet, och Vincent frisknade till på onsdagskvällen.

Exempel på lite skräp som kan vara bra att ha.
Eller göra om... till något annat onödigt.

När jag ändå har städångan uppe, passar jag på att rensa i garderober, skåp och lådor. Det är sånt som ofta gör sig påmind på hösten och våren. Som vanligt slås jag av tanken på hur mycket saker man har och aldrig använder, men ändå tror att man kan behöva en vacker dag. Jag jobbar hårt på att bli en bättre rensare. En utmaning när jag fäster mig vid saker och gillar att samla...


Inga kommentarer:

web analytics