måndag 29 juni 2015

Högtryck och hög nivå

Som vanligt rinner dagarna iväg och ännu snabbare har det gått då jag håller på att lära mig dela ut tidningar igen. Känns konstigt att det göra med vanlig manuellt växlad bil och hela rundan i omvänd ordning. Sista läronatten i natt och då ska jag sätta mig vid ratten har jag tänkt. Kommer nog gå bra ändå och lagom till sista vikariedagen rullar det säkert som på räls.

Förutom det, har vi hängt på gravgården med Mommo både på fredag och söndag. Grovsvampen från Enjo har putsat ännu en sten. På lördagskvällen var Robban hit på besök och jag tror inte vi setts på typ en månad faktiskt. Vincent blev såklart överlycklig och med lite hjälp av Pappa och Mobbo ställde de till med BMW-service.



Service på hög nivå


Igår var det årets första riktigt varma sommardag. Då är det dokumenterat för framtiden. Det fina vädret kom precis lagom till det årliga loppisracet på Källbacken, något vi traskat omkring på flera år i rad. Lite småsaker som jag fyndade var två lampor till Vincent rum, ett par tavellister samt en tavla att göra fotavtryck i. Och sist men inte minst en leksaksbil... som omväxling.

En Rorri Racerbil som på teve

Inga kommentarer:

web analytics