söndag 4 mars 2012

Gratulationer i massor

Först och främst vill jag gratulera Tanja och Toffe till den nya familjemedlemmen! Igår morse föddes en liten Leon :) Jag ser fram emot att få träffa dem och lära känna Vincent nya lekkompis :) Igår fyllde även min pappa år och idag blir det tårta. Mums! Sen vill jag också skicka grattisar till Åland och min kusin Sonja som blir ett år klokare idag. Så, grattis pappa och Sonja!

I torsdags gjorde vi premiärpromenade med vagnen till Sjtärnhallen och Onnis runda. Visste inte ens om tillställningen innan vi blev efterfrågade av kusin Annette, som ville se prinsen. Det kändes riktigt skönt att komma sig ut en sväng! Kan meddela att vi körde i hundskit på vägen hem. Typiskt. På premiären och allt!

Annette, Emma och jag
Vincent sover gott i vagnen

Denna vecka har vi många besök, vilket uppskattas enormt när man mest sitter hemma. Igår var tant Hanna här och vi fick ta del av senaste Helsingfors-skvallret. I torsdags på förmiddagen tittade min barndomsvän Linda och hennes Inez förbi och på eftermiddagen gjorde jag affärer med min kusin Åsa, som hade sällskap av sin syster Johanna och lilla Jasmine. Båda småtjejerna hittade de färgglada kylskåpsmagneterna och alla mina Hello Kitty prylar. Och korsstygnskudden med en nalle på var även den en favorit :)

Inez och Linda
Vincent gosar med vovven han fått av tant Hanna

2 kommentarer:

etheli sa...

Ha an börja gill hunden? *hoppashoppas* :) bb borda ha fått korti ert nu! Tack fö igår, vi tar e igen på tisdan!

Jennifer Åström sa...

Han jobbar på e! :) Hundn bor i vagnen, men vi ska no ta ut å leik me an kanski imoron. Tack fö fraktn! Jepp, vi skvallrar vidari på tisda! :D

web analytics