tisdag 6 mars 2012

Nattugglor

Klockan är mitt i natten och här sitter jag. Borde lära mig att sova då gossen sover, men istället tillbringar jag min "fritid" med att pyssla med annat. Jag hinner väl just och just lägga fast ögonen innan det är matdags igen. Skärpning mamma! Tror annars att Vincent blir en lika hopplös nattsuddare som sina föräldrar. Flera gånger efter nattmaten har han varit otroligt pigg och spanat på gatubelysningen med ögon stora. Totalt ointresserad av att sova! Nepp, nu blir det sängen, godnatt. Kollade förresten facebook nyss och märkte att min lillebror fyller år, grattis!

Vincent sägs vara en kopia av sin pappa, men lite lik mamma är han väl ändå?

2 kommentarer:

Morsan :) sa...

Mamma är visst lite rundare om kinderna :) men om du hittar ett foto från BB eller strax efter misstänker jag att likheten är ännu mera slående :))

Jennifer Åström sa...

Ja skåda no i hede första album å på denhär bildn va ja no ganska lill.. Finnsta jo no tidigari bilder å, men man så int så myki på tem. Tyckt ja. :)

web analytics