torsdag 8 mars 2012

Stora Johan-dagen

Idag är ännu en födelsedag i familjen. En av de viktigaste dessutom. Det är Äsklingen Johan som fyller år, många grattiskramar och pussar från lilla mig! Kände mig kreativ igårkväll och vispade ihop en marängtårta. För att vara min allra första blev den rätt god. Med halvfrusna blåbär till blev det riktigt mums! Fråga Mommo om ni inte tror mig...


Grattis Pappa önskar en festklädd Vincent!

Har tillbringat större delen av dagen i Jakobstad. Ärenden hit och dit och gossen har nöjt hängt med i bärselen  på magen. Han verkar bli en shoppare av klass! Sen blev det ett efterlängtat besök hos Tanja och lilla Leon. så liten och så söt han är! Att lyckas få en bild på de två gossar där ingen av dem ser ledsen ut var inte det lättaste. Vincent ställde till mest problem. Men jag tycker mycket om min guldklimp ändå :)

Blivande bästa vänner? :)

Igår var jag ut med vagnen själv för första gången. Det blev en tur till posten. Nog är det en himla tur att jag nätshoppar, så behöver inte posten stänga på grund av paketbrist i alla fall :)

4 kommentarer:

Sofia sa...

tur att ader halder postin sysselsatt å :) nätshopping e behändigt tå man e hemmamamma ;)

Jennifer Åström sa...

exakt! Synd bara att int e er hemleverans på allt :P

etheli sa...

Ååå, va fin bild på Leon och Vincent! Och jestas vilken stor skillna e va på dem i alla fall! Jag tyckt dem va typ samma storlek så.. ^^ Fast vincent siir ju allmänt stör ut då han har hår... Men kul att shoppandet gick bra! :)

Jennifer Åström sa...

Tack, he va typ enda bildn ja fick att var ti na. ja tror Tanja har fleira fina bilder :) Ja he mäkrist stor skillna tå man hadd dem brivä varader!

web analytics