måndag 29 oktober 2012

Belöning

Först vid halv tre på natten gick det att lägga sig ner i sängen med gossen. Innan var man tvungen att stå eller gå med honom i famnen. En par gånger var vi via sängen och han somnade, nästan. Och så jag med min hosta fick springa iväg till köket för minsta harkling för att inte väcka Vincent. Försökte slänga mig på soffan för att inte störa, men då blev det protest i sovrummet direkt. Först vid femtiden han somnade på riktigt.

Men överraskningen var stor då jag några timmar senare väcktes av en glad son som pillade mig på läppen och pratade med sin nalle. Vips, var nattens trubbel som bortblåst. Nu har jag dessutom knaprat in lite koder från Bona-burkarna och lyckts vinna en body. Tack, det behövdes!


Shit. Vi ska vara vid tandhygienisten om en halvtimme. Bråttom!

Inga kommentarer:

web analytics