tisdag 16 oktober 2012

Inredningen i lilla vessan

Lovade i något skede att visa bilder från lilla vessan, så jag ska väl göra det nu då. All inredning som syns på bilden, förutom spegeln, har jag skruvat dit själv. Innan var det helt tomt på väggarna och de två och en halv metrarna till taket kändes som fyra. Tanken med hyllorna var alltså att göra det lite mysigare och att få taket att komma ner en bit. Tycker jag lyckades lura ögat rätt bra. Hade planerat ha lite större korgar på hyllan, men dessa får stå där tills vidare. Tills jag hittar de rätta korgarna. Jag ursäktar färgen på bilderna. I det gula skenet går det inte att få normala färger, så jag har försökt trixa bort det gula enligt bästa förmåga.


2 kommentarer:

TH i Nyykaabi sa...

Någon som gillar AXE eller :P

Jennifer Åström sa...

Typ :P Men he blir int använd så ofta, kanski täför e finns så mang.. Di tar jo aldri slut :)

web analytics