lördag 20 oktober 2012

Förkylning

Då har jag varit på mitt första Me&I-party. Hade spanat in ett par röda byxor åt Vincent på deras hemsida och jag var ganska säker på att det var de jag skulle ha, och inget annat. Så fel jag hade. Istället blev det en jumpsuit och en body med igelkottar på. Blir super med en mysdräkt åt sonen till jul. Eller andra kalla dagar som komma skall. Och bodyn behövs ju alltid.  De röda byxorna är i samma stil som grodbyxorna, men i annat tyg och med en nalle som kikar fram istället för grodan. De kanske jag beställer en annan gång. Eller så låter jag bli.

Jumpsuit With Spikey och Spikey Body

Nu verkar det dessutom som om vi lyckats få hem en förkylning någonstansifrån. Men det är väl bara att inse att är dags. Vincent har ju hållits frisk i snart åtta och en halv månad, dvs hela tiden, så vi ska inte klaga. Tråkigt är det ändå! Och ursäkta om vi spridit det vidare på partyt idag, det var inte meningen!

Inga kommentarer:

web analytics