måndag 31 december 2012

Årsresumé

Visste väl att det var något speciellt idag, min blogg fyller ju ett år! Och det betyder i sin tur att det borde vara nyårsafton ikväll. Jag har fått påminna mig själv hela dagen att ikväll byter det år, ikväll byter det år. Ändå blir jag lika förvånad varje gång en raket smäller eller någon önskar gott nytt år. Känns som att en årsresumé är ett rätt givet inlägg just idag. Hinner inte börja leta en massa bilder, då kaffesällskap från ovan är på väg, men en liten lista ska jag väl lyckas knåpa ihop.

Sammanfattning av 2012:

Jag har blivit mamma
Jag har lyckats bli av med några graviditetskilon
Jag har varit utomlands en gång (Haparanda ÄR utomlands)
Jag har gjort två Ikearesor, båda total succé!
Jag har säkert köpt för mycket saker
Jag har vunnit 1€ på lotto
Jag har flyttat

Jag har inte jobbat en enda dag
Jag borde ha ätit mindre i julhelgen
Jag hade velat hälsa på Hanna i Southampton
Jag skulle ha njutit ännu mera av babytiden med Vincent
Jag är fortfarande sambo och tillsammans med världens bästa Johan ♥

Jag har säkert glömt något viktigt på listan, så det kanske dyker upp något eftervart

Inga kommentarer:

web analytics