måndag 10 december 2012

Hejdå, Vink Vink

Tack och hejdå babysim. I alla fall för denna säsong, eventuellt fortsätter vi efter julen om det ännu finns plats. Vincent trivs så bra i vattnet och därför vore det synd att sluta nu. Kanske jag också skulle komma mig ner fler gånger i bassängen då, i höst har jag lyckats ha förhinder nästan hela tiden. Tråkigt!

Idag har vi även hunnit med ett rutinbesök till rådgivningen. Vincent som inte gör annat än äter på dagarna borde tydligen äta ännu mer, om man ska lyssna på tanterna där. Jag lyssnar bara med ett öra. Killen är nu 8700g och 74,3 cm, vilket enligt mig låter helt prima. Fast gröt istället för mjölk på morgonen har jag själv också tänkt införa.

Står man på kanten medan världens sötaste son simmar, kan man inte låta bli att fotografera:



2 kommentarer:

Linda sa...

Hihi.. Liten men perfekt! Anya e 11 kg å 72,2cm no.. ;)

Jennifer Åström sa...

Nämen så olika e kan va! Å entå e all perfekt :)

web analytics