lördag 12 oktober 2013

Diskret Ombre

I torsdags var jag ju till frissan.Två timmar lyx för in del medan Moffa premiärskötte Vincent. Det gick suveränt på båda håll. Jag fick bort de slitna topparna i håret och fick ny färg i rötterna. För att slippa färga håret hela tiden har jag valt ungefär samma mörkhet som mitt eget hår, fast i en trevligare nyans. Då kommer utväxten förhoppningsvis inte att synas så bra. Det kanske inte lyser ombre runt mig men rötterna är nog aningen mörkare än topparna, vilket syns bättre om jag har upp håret faktiskt.


Bra dag, bra kväll, fina flickor! :D

På kvällen tog jag med mig Vincent och träffade ett gäng härliga tjejer över pizza. Mycket trevligt! Någon nämnde att håret såg höstfräscht ut och det är ett ord jag gärna suger i mig. Gillade nog håret innan också, men en beskrivningen som passar bättre in på den frillan är väl tyvärr sommarslitet. Summa summarum är jag nöjd med håret och har nu rapporterat klart om den saken.

3 kommentarer:

Saragunmarie sa...

Håri vart jo bra! :)

Jennifer Åström sa...

Jo tack! Int na banbrytand förändring, men myki fräschari :D

LindaB sa...

Snyggt! Ja sku å behöv klipp mett.. 1 år saan ja va sist :/

web analytics