lördag 10 augusti 2013

Bröllop Lila

Idag är det dags för en av min allra bästa vänner att gå från Fröken Sik till Fru Sjöberg. Jag känner på mig att det kommer att bli ett lyckat bröllop! En liten sneakpeak på dekorationen på Lillön, där bröllopsfesten kommer att hållas, fick jag redan på kvällskvisten i torsdags. Då var jag dit en sväng och bidrog med lite pynt, pyssel, idéer, vinglasplacering och allmän närvaro. Platsen i sig är dunderhärlig och nu när allt speglas i ljuva nyanser av lila är det ännu finare. Att ha varit delaktig lite här och var i både planering och möhippa gör mig ännu mera förväntansfull.


Tog en sväng via centrum på förmiddagen idag för att spana in brudens nyfixade hår och suga i mig lite bröllopsstämning. Det blev kaffe och tjejmys på torget. En snabbis via sminket hann jag med innan det var dags att styra kosan hemåt och förbereda mig själv. I'm totally excited och att bruden kommer att vara vacker som en saga kan definitivt icke tvivlas på!

Inga kommentarer:

web analytics