fredag 9 augusti 2013

Gunni ♥ Kenneth

Jag skulle ju publicera bilder från mosters bröllop redan dagen efter hade jag tänkt. Så blev det tydligen inte, men bättre sent än aldrig sägs det. Dagens färg tycker jag mig ana att var orange och jag mismatchade till max med min turkosa klänning, men hör och häpna gick det lika bra ändå. Vigseln hölls i Larsmo kyrka och brudparet var väldigt, väldigt fina!




Bröllopsfesten hölls på Bjärgas, vilket var en perfekt plats för både stora och små. Herr Son skötte sig prima i det stora hela och tack vare mingelpauserna i programmet fick han springa av sig lite emellan och samla krafter för att sitta stilla en stund igen. Bra planerat där! Det var en riktigt trevlig, rolig och fin fest med god mat och underbar tårta!




Grattis till äktenskapet!


Eftersom folk verkar ha blivit petiga med att synas på internet, ids jag inte publicera bilder på gästerna. För säkerhets skull. Vad gäller brudparet tar jag mig lite friheter och bjuder på två bilder, vi ska hoppas det är i sin ordning. Nu blir det ännu en bild till på Vincent, som fyller ju 1,5 år idag dessutom. Grattis Gosnallen!

Inga kommentarer:

web analytics