söndag 5 februari 2012

Presidentval

Jaha. Så har Finland en ny president. Jag röstade på förloraren, men egentligen spelar det inte så stor roll för min del. Är mest nöjd över att jag kom mig iväg och röstade. Idag har vi varit i Kronoby hela dagen och Johan har spanat på bokföring med sin mamma. Jag har, helt otippat, suttit och pysslat :) Fösökte under tiden telepatera med Minis att han är välkommen ut, men nej, det blev inget Runebergsdagsbarn. Nåja, 40 minuter återstår av denna dag ännu så helt omöjligt är det väl inte.

2 kommentarer:

Kusinvitamin C sa...

Trod du ska va före me bebisen en kaverin som had BF 9.2. Men han kom ut inatt :) Lycka till sen tå e din tur :D

Jennifer Åström sa...

Tack! :) Ja, jär har vi verkligen int na bråttom.. Tror an sku va tär ti somarn om an sku få :D

web analytics