onsdag 18 april 2012

Lätt som en plätt?

Har varit ensam hemma med gossen idag då Johan är en sväng till Vasa med några kollegor ikväll. En stor del av dagen har jag diskuterat med kundbetjäningen på Ikea. Den slutgiltiga bekräftelsen dröjde och räkningen skulle betalas inom en viss tid, annars annuleras beställningen. Bestå-resan gick ut igår och det ställde tydligen till lite problem. Men nu är läget sånt att Ikea skyldig mig pengar och vad är bättre än det? Sen jublar jag också över deras härliga chat! Det värsta som finns är att sitta evigheter i telefonkö, för att sen få göra bort sig med dålig finska. Men inget sånt idag. På Ikea kan man chatta med kundbetjäningen :)

Gjorde plättar på gammal mjölk igår, för det är tydligen så man gör. Men nu har jag snålats allt för länge på den sista plätten och ska hastigt starta ett avsnitt Paradise Hotel Norge, sätta mig i soffan och njuta av plätten i två minuter.

Gårdagens plättberg

Inga kommentarer:

web analytics