tisdag 25 september 2012

Breaking News

Sprang förbi Stjärnhallen för en timme sen och slängde i misstag ett öga på termometern. Fyra grader bara. Inte konstigt att det kändes lite kyligt i mina halvlånga joggingbyxor och en huppari. Borde ju satsat på nössa och vantar och hela faderullan, men jag blev ju varm att springandet som tur är.

Imorgon blir det mamma-barn-träff i Kovjoki. Premiär för vår del. Ska bli riktigt kul att se vem både stora och små är. Hur vi ska hinna dit till klockan 9 på morgon är en annan femma. Vissa dagar har vi inte ens stigit upp vid den tiden. Puh. Har ställt i ordning allt som går att ställa och hoppas på det bästa. Kanske ska jag ännu ta och äta frukost innan det blir sovdags, så behöver jag inte slösa tid på det imorgon bitti. Nånee, men en kaffe tänker jag ta och sätta mig i soffan och kolla på Breaking News med Filip och Fredrik
web analytics