söndag 30 september 2012

Medan björnen sover

Idag hittade jag inspiration och städade vardagsrummet och köket. Jag både dammsög och skurade. Det har inte hänt på väldigt länge, men ack så härligt det är när golvet blänker! En annan dag tar ja itu med de resterande tre rummen och vessorna. Blev sugen byta gardiner och göra det lite höstigt, men insåg att jag bara har julgardiner att byta till och det är lite väl tidigt ännu.

Gårdagen tillbringade vi i Komossa. Det blev en lång men mycket trevlig dag! Mommo hälsade på sin syster medan jag och Vincent besökte min barndomsvän Linda och hennes två tjejer. Vincent gjorde allt för att charma brudarna, givetvis! :) Tilltugget till kaffet var av världsklass och gissa om det var skönt att ha en ledig dag från lchf?! Fuskar lite av bara farten idag också, och nu sitter jag här och syndar blåbärglass. Imorgon är det måndag och ny månad och då ska bli det ordning och reda igen.
På kvällskvisten igår tittade Robban och Linda in. De hade med sig en härlig nallehalare och strumpor åt Vincent. Tack tack! Väntar ivrigt på att få använda halaren, han var så gosig i den!

2 kommentarer:

Linda sa...

Så rolit me besok å ni e välkommna igen.. Låvar e blir int na lchf tå hellder;)

Jennifer Åström sa...

Haha, tå komber vi imoron fast :P Nå kanski int, men föri jul sku vi mno kuna koma!

web analytics