torsdag 1 november 2012

Bristande motivation

Andra månaden med lchf har det inte gått så bra. Förutom att motivationen lyst med sin frånvaro, har det varit kalas och bjudningar fulla av frestelser. Samt en förkylning med sockerbomber som Mynthon och hostmedicin. Jag har försökt ta nya tag i princip varje måndag, men alltid har det kommit nåt emellan. Även zumban har fått lida och att jogga i regnet har inte lockat. Ursäkt på ursäkt. Jaja, men som sagt har inte heller motivationen varit på topp.

Det var oktober det. Nu är det november och jag befaller motivation att åter inta sin plats. Bums! Jag behöver all kraft som finns då jag ska baka kladdkaka åt Tanja imorgon. Både baka och se på när hon äter, vilken utmaning redan på nystartens andra dag. Att jag trots all fusk denna månad ändå uppnått hyfsade resultat gör mig lite förvånad, men nöjd :)


Resultaten denna månad:  / Totalt:

Arm:  -0 cm  /-1 cm
Övre mage:  -1 cm  /-3 cm
Midja:  -2 cm  /-5 cm
Nedre mage:  -6 cm  /-8 cm
Rumpa:  -1 cm  /-5 cm
Lår:  -2 cm  /-3 cm

Vikt: -3 kg  /-7 kg

Inga kommentarer:

web analytics