söndag 18 november 2012

Gubben i lådan

Efter en fullspäckad vecka är det skönt att bara vara hemma. På eftermiddagen stickade jag i soffan framför skidåkning på teve. Skönt. Ända tills strömmen gick. Då bara stickade jag. Förutom det har jag pimplat Panadol Hot och snutit mig. Ännu en gång har jag lyckats bli förkyld och det är lika störande som vanligt. Till all tur har vi inget superviktigt på schemat inkommande vecka och jag tror bestämt jag skippar allt program och bara hänger hemma. Skippar allt utom babysim imorgon kväll.

Nu ikväll har Vincent backat omkring på kontorsgolvet och plötsligt befann sig gubben i lådan. Han har ju bara en växel och satt med andra ord fast. För att få till en bra bild var jag tvungen att åla mig runt rummets väggar och längs med bokhyllor. Det resulterade i ett stort hål på min tröja. Men vad gör man inte för konsten :)

Inga kommentarer:

web analytics