måndag 5 november 2012

Dagens vinnare

Vilken bra start på veckan. Inte för att den förra slutade på något dåligt vis alls, men att på första försöket vinna ett påslakanset från Finlayson tar ju ändå priset. Vad skulle världen bli till utan dessa koder på barnmatsburkarn?. Ska mata in tjugo koder till för att vinna presentkort till Nelly och jag hoppas givetvis på att dra hem ett på 2000 euro. Låter lite osannolikt, men någon ska ju vinna det också. Ja till och med på lotto igår vann jag ju en peng. Jag känner vinstruset. Bäst att fortsätta innan det går över.


Dessutom damp det ner två lite tjockare brev i postluckan just och ett paket väntar på mig på posten. Wihii. Sen blir det även babysim ikväll och förhoppningsvis kommer jag mig ner i bassängen denna gång!

2 kommentarer:

Tanja sa...

Nämen va do vinder myki! Rolit. :) Syns ikväll!

Jennifer Åström sa...

Ibland har man tur :)

web analytics